Ik Teste Een Canvasfoto van Pixum.nl

DSC_0478
Hee, dat is lang geleden.
Ehm oeps, het was niet helemaal de bedoeling om helemaal niet meer up te daten.
Ik ga jullie ook niet beloven dat ik weer veel ga schrijven,
aangezien ik momenteel me meer bezig hou met het laten ontwerpen van mijn nieuwe site/blog.
Binnenkort meer hier over :)!

Vandaag geef ik jullie graag een mening over een foto op Canvas van Pixum.
Pixum.nl benaderde mij via een reactie die ik achter had gelaten op Sabine metz haar blog.
Het leek mij erg leuk om een foto op canvas te testen!

Ik besloot om op een woensdag maar eens aan de slag te gaan met een leuke foto uit te kiezen.
Vervolgens kreeg ik een stuk of 6 mailtjes, ontzettend veel..
Vooral veel mailtjes met reclame als je binnen een week zou bestellen dat je dan nog 10% korting zou krijgen.
Screenshot 2015-02-10 17.02.22
Het ontwerpen gaat op de website heel erg makkelijk,
Je gaat naar http://www.pixum.nl/wanddecoratie/foto-op-canvas
Je kiest een foto en je kan gelijk zien hoe groot hij in verhouding is in een kamer.
Eventueel kan je zelfs de kamer nog aanpassen om te kijken of het erbij past.
Wel is het wat moeilijker te vinden als je gewoon naar de website gaat,
ik kon het zelf namelijk niet vinden zonder deze link.

DSC_0113
Het canvas kreeg ik vrijdag al binnen (inclusief 4 pakketjes voor de buren die niet thuis waren)
Voor het in ontvangst nemen van het pakketje moest ik nog een handtekening zetten
(Dit ging ook niet helemaal smooth.. Modern je handtekening zetten is niks voor mij haha)

DSC_0116

Ik heb voordat ik de foto ging uploaden bij Pixum hem nog wel even aangepast in photoshop.
De afmetingen van het canvas zijn 30×40, dus hier op heb ik ook mijn foto aangepast
geen idee of dit verder nog effect heeft gehad…
Ik vind dat de foto er mooi op is gekomen zonder dat deze is uitgerekt
(misschien komt dat dus door photoshop?)
ook als je van heel dichtbij kijkt ziet het er niet heel pixelig uit, dus dat is zeker een pluspunt!
DSC_0464
Wat wel een minpuntje is de afwerking aan de achterkant.
Het is totaal niet netjes afgewerkt, nu zie je hier gelukkig verder niks van,
maar het is toch wel een beetje jammer aangezien je er een vrij veel geld voor neerlegt.

al met al vind ik dat je een mooie kwaliteit canvas krijgt.
Je betaald er enigszins wel wat meer voor, maar je krijgt wel een mooie foto die niet pixelig is.
Ik vind het wel jammer dat de afwerking niet helemaal top is, maar goed dit zie je verder niet.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag :)!

Liefs,
Jasmijn

Geef een reactie

