Angst.

DSC_1042[1]
Ik heb een vreselijk grote angst voor iets heel stoms.
Je hoort vaak dat mensen bang zijn voor spinnen, en daar lacht iedereen vaak om
(en af en toe plaag je ze er ook mee)
Eigenlijk heb ik nooit angsten gehad, tot en met ik echt met heel veel plezier ging fotograferen.
Ik ben namelijk bang voor mijn ogen.
Eigenlijk niet echt voor mijn ogen, maar meer dat er iets gebeurd met mijn ogen.
Momenteel vind ik het ook echt niet leuk om over straat te lopen,
of om langs groepjes jongeren te moeten lopen,
omdat ik weet dat ze makkelijk aan vuurwerk kunnen komen.

Zodra er iets gebeurd met mijn ogen, heb ik kans dat ik niet verder kan met mijn toekomst, opleiding etc.
Ik blijf dan ook van een afstandje kijken naar het vuurwerk dit jaar.

Wat zijn jullie angsten?

Liefs,
Jasmijn

Geef een reactie

