Facebook

Screen Shot 2014-12-29 at 12.04.09
Een beetje zelfpromotie mag zo af en toe wel toch?
Zoals jullie merken ben ik momenteel een beetje afwezig,
dit komt omdat ik bezig ben met het ontwerpen van een lay-out voor een .nl domein.

Ik wil binnenkort een .nl domein beginnen
omdat ik dat toch als fotografe wat proffesioneler vind staan.
Op dat domein zal ik dus bloggen, maar mijn portfolio komt er ook op te staan.
Vandaar dat ik gister een Facebook pagina heb aangemaakt,
hier op deel ik momenteel mijn fotografie werk tot en met ik een .nl domein heb
(ook dan wordt de facebook pagina natuurlijk nog gebruikt :)!)
Dus mocht je het leuk vinden om mijn foto’s te bekijken
dan zou je me Facebook pagina kunnen liken :)

www.facebook.com/JasmijnBult

Liefs,
Jasmijn :)

Geef een reactie

