Mijn eBay Aankopen! #1

DSC_0828
Oké, ik ga er vandaag dan toch echt aan toegeven:
Ik ben eBay verslaafd.
Inmiddels heb ik al 28 aankopen gedaan in 2 maanden (Oeps, daar gaat me loon)
En het leek me leuk om mijn koopjes te delen niet alle 28,
want er zitten ook cadeautjes bij :)!
Ik zal de naam van het product onder de foto plaatsen,
Als je op de naam klikt wordt je in een ander tablad door gelinkt naar de link waar ik hem heb gekocht :)!
IMG_1014

Vintage Camera Strap $1,95

Als eerst deze enorm leuke strap!
Om mijn camera wat meer eigen te maken besloot ik een strap aan te schaffen :)!
Hier voor heb ik $1,95 (= €1,56) betaald :)!
Inmiddels is hij op deze link $2,35 geworden,
maar ik denk dat je met de termen die in mijn link staan wel verder komt als je gaat zoeken :)

DSC_0803
Transparent Memory Case Holders $0,99

Aangezien ik een SD Kaart had aangeschaft (deze kom je later nog tegen :)!)
en ik deze nergens kon opbergen leek het mij handig om een doosje aan te schaffen,
waar in ik ze kon bewaren,
aangezien 10 doosjes goedkoper was om aan te schaffen dan 1 besloot ik via deze link 10 doosjes te bestellen,
hier voor betaalde ik $0,99 (= €0,79)

DSC_0805
Toshiba SD Card 16GB $8,69

Aangezien ik op school fotografie heb,
en ik enorm graag mijn eigen camera wil ontdekken besloot ik om een
2e SD Kaart aan te schaffen,
super handig (alleen ik vergeet ze soms om te wisselen…)
Hier voor betaalde ik $8,69 (= €7,19)
Inmiddels is hij wat goedkoper geworden (Blugh) en betaal je $8,49

DSC_0806
White Wireless Mouse $2,70

Ik werk inmiddels veel meer met de Adobe pakketen,
en nu vind ik het zelf niet heel fijn om met mijn trackpad te werken als ik met Adobe werk.
Dus besloot ik een wat design achtige muis aan te schaffen
Hier voor betaalde ik $2,70 (= €2,16)

DSC_0810
Screen Protector For iPhone 4(S) $0,87

Met Screen protector’s heb ik echt een haat/liefde relatie,
Altijd als ik ze hier voor 3,- in de winkel kocht plakte ik ze altijd verkeerd.
Nou besloot ik weer een nieuwe screen protector aan te schaffen alleen niet weer in de winkel.
Ik keek op eBay en vond 10 Screen protector’s voor $0,87 (= €0,69)
Inmiddels is helaas deze link ook weer duurder geworden,
maar gewoon wat rond zoeken en je vind deze geweldige deals :)!

DSC_0811
Headphones With Remote Mic. $2,68

Ik ben dol op mijn Apple oordopjes, en gelukkig zijn ze vandaag de dag nog niet stuk.
Inmiddels zijn ze al best wel ranzig geworden en leek het me ook wel handig om reserve oordopjes te hebben!
Voor deze oordopjes heb ik $2,68 (= €2,15) betaald.
Deze zijn inmiddels ook weer in prijs gedaald :)!
Overigens kan je ze ook wel goedkoper vinden,
maar ik wou toch wat zekerheid dat ze zoude werken,
vandaar dat ik voor een wat duurdere variant koos :)

DSC_0816
Wreck This Journal EveryWhere £ 6,20

Ik denk dat veel van jullie wel bekend zijn met de invul boekjes,
Nou vind ik het ook ontzettend leuk (Ik wil meer! Welke zou ik vragen voor me verjaardag?)
Dus besloot ik Wreck This Journal aan te schaffen,
misschien ook omdat dit de enigste was die ik online kon vinden?
Deze heb ik gekocht voor £6,20 (= €7,83)

DSC_0820
ML-L3 Remote Control For Nikon $0,99

Als fotograaf moet ik natuurlijk selfies kunnen nemen met mijn spiegelreflex camera?
Ik gebruik mijn camera vrijwel altijd op de handmatige stand, dus dan is dit niet even ideaal.
Soms is het wel handig als je op automatische stand wil fotograferen!
Hier voor betaalde ik $0,99 (= €0,79)

DSC_0824
88 Colors Palette $11,10

Het welbekende 88 Palette, Ik volg Teske inmiddels zo’n 3,5 jaar
En vond het altijd cool als ze dit palette gebruikte toen der tijd vond ik het een ontzettend gaaf palette,
maar wel vrij prijzig.
Nu ik zelf mijn eigen zakcentje verdien besloot ik hem te kopen op eBay
(Ik wil ook het 88 Warm palette,
maar kan alleen maar duren linkjes vinden, mocht iemand een goedkoop linkje vinden, heel veel hartjes :)!)
Ik betaalde $11,10 (= €8,90)

DSC_0828
Macro Close Up Lens Set $10,50

Ik vind het zo mooi als je ontzettend op details in kan gaan bij producten, Daarom besloot ik een Close-up set aan te schaffen,
4+ Heb ik vrij vaak op mijn camera zitten, hier mee zijn dan ook de meeste foto’s van deze post gemaakt, behalve degene van de strap (hier voor gebruikte ik mijn mobiel) & deze foto.
Hier voor betaalde ik $10,50 (= €8,42)
Helaas verkoopt de verkoper waar bij ik hem heb gekocht niet meer je kan zoeken op:
Macro Lens, Close Up Lens en dan het type camera dat je hebt :)!
Let ook goed op de omtrek van je camera lens (in mijn geval 52mm!)

DSC_0829
UV Filter 52mm $2,58

Meestal als je een nieuwe camera of nieuwe lens koopt
proberen ze je een UV Filter lens aan te laten schaffen voor 20,-
Nou vind ik 20,- wel overdreven als je hem op internet kan kopen voor $2,58 (= €2,06)

DSC_0271
World Map Watch $1,86

Ik ben dol op de wereld en wil er dan ook nog graag veel op ontdekken,
En dit was eigenlijk de reden dat ik eBay wou gaan gebruiken,
Ik wou dit horloge ontzettend graag en dat is ook uit eindelijk de doorslag geweest dat ik eBay ben gaan gebruiken :)
Hier voor betaalde ik $1,86 (= €1,49)

Wat vinden jullie het leukste/handigste gekochte item?
En gebruiken jullie zelf eBay?

Liefs, Jasmijn

2 thoughts on “Mijn eBay Aankopen! #1

Geef een reactie

