Spelen met Flash

02 Drawing 02
Momenteel ben ik op school bezig met het ontdekken van de Adobe pakketen zoals Photoshop, Indesign, Illustrator & Flash
Ik had het filmpje voor de gein op Youtube gezet, alleen duurt hij maar 1 seconden.
Toch leek het mij leuk om het jullie te laten zien, mijn eerste keer spelen met flash!

Mocht je de Adobe pakketen op je computer hebben,
raad ik je echt eens aan om Flash te gebruiken
Het progamma is om tekenfilms mee te maken,
dus mocht je nog een eigen tekenfilm willen, go ahead!
Ik denk dat je er enorm veel vette dingen mee kan maken, heb jij wel eens met Flash gewerkt? En hoe vond je dat?

Liefs, Jasmijn

Geef een reactie

