New in: Macbook Pro

DSC_0544
Inmiddels heb ik hem al eventjes in huis,
maar vandaag wil ik het toch nog even met jullie delen! 
Ik ben dit jaar een studie gestart tot fotografe op het Cibap in Zwolle. 
En veel progamma’s die ik moet gebruiken werken beter op een Apple computer.
Deze heb ik dus uit eindelijk aangeschaft :)!
DSC_0534
Ik heb besloten om mijn Laptop tweedehands te kopen.
Nu moet je natuurlijk wel op veel meer dingen letten dan als je hem nieuw koopt.
Zoude jullie nog een blogpost willen over waar je op moet letten als je een tweedehands macbook koopt?
DSC_0536
Ik wou graag een Pinterest achtige screensaver 
Deze kan je downloaden op de site van fliqlo
Ook erg handig als er iemand langs loopt en je wilt niet dat diegene mee leest,
snel je muis naar de rechter onderhoek en de screensaver komt in beeld! 
DSC_0544
(Het scherm van een Macbook fotograferen wordt als zeer lastig beschouwen,
je hebt altijd weerspiegeling!)
Ik ben voor een Macbook pro 15″ gegaan met 8GB Ram & 500GB geheugen. 
Aangezien dit het handigste is voor mijn opleiding. 
DSC_0576
Inmiddels heb ik ook al een handige laptop hoes gekocht voor mijn macbook :) 
Wat zijn die dingen overigens in de meeste winkels ontzettend duur! 
Deze komt van de Hema en het is een hardcase,
aangezien ik met mijn laptop elke dag naar Zwolle reis leek deze me het meest geschikt. 
Deze kostte 19,-
(Mocht je deze nog willen, deze gaat uit het assortiment dus dan moet je er snel bij zijn :))
DSC_0571
Ik ben blij met mijn nieuwe laptop, en hij werkt erg fijn :)!
Inmiddels heb ik de meeste progamma’s die ik nodig heb voor mijn opleiding er ook al opstaan.
Moet jij ook op een laptop werken voor school?

Liefs, Jasmijn

Geef een reactie

