Welke blogs zou jij kiezen?

large
Stel dat ze je bloglovin’ account zoude deleten,
En daarna je hersenen herprogrammeren zo dat je nog maar 4 blogs kan onthouden,
Welke blogs zou jij dan willen onthouden?
Deze vraag stelde ik zojuist aan mijzelf en het leek me wel leuk om er een artikel aan te wijden.
Of terwijl aan mijn favoriete blogs!
Teskuh.nl
photo 1
Het nieuwe logo van Teske vind ik wat minder mooi,
maar goed dat maakt niet uit het gaat om de inhoud :)!
Ik neem aan dat bijna elke blogger deze blog wel kent,
ik hou van Teske’s chaotischheid (is dat een woord?)
En ik vind het heerlijk om haar filmpjes op te zetten als ik bezig ben.

Merely-merel.nl
Merel studeert oudheid wat erg interessant is,
daarom is ze ook vaak aan het reizen en ze maakt hier leuke verslagjes van.
Als je van interessante onderwerpen houd over het verleden
en dergelijke neem dan vooral een kijkje!
Ze schrijft ook leuk over andere dingen hoor :) eigenlijk over van alles en nog wat!

PaperBoats.nl
photo 2
Aline is (bijna) een fotografe (ze studeert nog)
En maakt leuke foto’s met een verhaal erin,
en ze zegt ook in een foto moet een verhaal zitten anders kijkt niemand er naar om,
en dat is eigenlijk wel zo,  want wat heb je nou eigenlijk aan die foto van die bloem?
Ik was echt enthousiast toen ik haar blog tegen kwam,
ik vond haar blog door te zoeken hoe je een portfolio moest maken :)!

blog.sabinemetz.nl
Weer een fotografe, maar ik ben nou eenmaal gek op fotografie
(weet je dus nog een leuke fotografie blog, link hem hier onder!)
Ze fotografeert onder andere ook voor een film.
Ook voor tips moet je bij haar zijn, want zij is gewoon al aan het werk als fotografe :)!

Dit waren de blogs die ik weer in mijn hersenen zou herprogrammeren
Ik ben op dit moment meer aan het kijken voor fotografie blogs,
aangezien ik beauty wel leuk vind, alleen iedereen schrijft over het zelfde,
en dat heb je niet bij fotografie, iedereen maakt unieke foto’s :)
Welke blogs zou jij weer herprogrammeren?

Liefs,
Jasmijn

 

One thought on “Welke blogs zou jij kiezen?

Geef een reactie

